Často kladené otázky
Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky. Můžete v nich vyhledávat a rychle najít správnou odpověď na svou otázku.
K pronájmu našich vozidel potřebujete:
• Naši aplikaci 123 Transporter pro odemknutí vozidla. Můžete si ji snadno stáhnout zde: Naše aplikace
• Smartphone s připojením k internetu
• Funkční fotoaparát v telefonu
• Doklad totožnosti s fotografií, a
• Platný řidičský průkaz EU (včetně Švýcarska, Islandu, Norska a Velké Británie). Upozorňujeme, že aktuálně nemůžeme přijímat digitální řidičské průkazy.
• Smartphone s připojením k internetu
• Funkční fotoaparát v telefonu
• Doklad totožnosti s fotografií, a
• Platný řidičský průkaz EU (včetně Švýcarska, Islandu, Norska a Velké Británie). Upozorňujeme, že aktuálně nemůžeme přijímat digitální řidičské průkazy.
Ano, pro hladký a rychlý průběh rezervace, její zahájení a ukončení potřebujete naši aplikaci 123-Transporter. Zakládáme si na rychlém a snadném online řešení. Samotnou rezervaci samozřejmě můžete vytvořit na webu nebo požádat naši zákaznickou podporu, ale pro ostatní činnosti se bez aplikace neobejdete.
Některé naše dodávky jsou navíc bezklíčové, takže je odemykáte a zamykáte pouze pomocí naší aplikace.
Některé naše dodávky jsou navíc bezklíčové, takže je odemykáte a zamykáte pouze pomocí naší aplikace.
Základním předpokladem pro používání naší služby je chytrý telefon s mobilním internetem. Budete jej používat k zamykání, odemykání a pořizování fotografií dodávky.
Bez chytrého telefonu bohužel nemůžete naši službu využívat.
Bez chytrého telefonu bohužel nemůžete naši službu využívat.
Je DŮLEŽITÉ, abyste nám v každém případě nahlásili jakoukoli škodu, kterou jste způsobili. Pokud ji NENAHLÁSÍTE, vystavujete se riziku, že se na vás balíček pojištění nebude vztahovat.
Postupujte dle návodu, který jsme pro Vás připravili na našem webu v sekci Průvodce pro škody a nehody.
V případě škod způsobených vlastní vinou se aplikuje spoluúčast v závislosti na tom, jaký balíček pojištění jste si u nás sjednali. Proto Vám doporučujeme si nějaký z balíčků sjednat.
S balíčkem Smart & Easy je Vaše spoluúčast 5 000 Kč, ať se stane cokoliv. Bez pojištění odpovídáte za veškeré způsobené škody.
Postupujte dle návodu, který jsme pro Vás připravili na našem webu v sekci Průvodce pro škody a nehody.
V případě škod způsobených vlastní vinou se aplikuje spoluúčast v závislosti na tom, jaký balíček pojištění jste si u nás sjednali. Proto Vám doporučujeme si nějaký z balíčků sjednat.
S balíčkem Smart & Easy je Vaše spoluúčast 5 000 Kč, ať se stane cokoliv. Bez pojištění odpovídáte za veškeré způsobené škody.
Veškerý postup jsme pro Vás připravili na našem webu v sekci Průvodce pro škody a nehody.
Nejdříve se v případě potřeby obraťte na příslušné záchranné složky, zdokumentujte nehodu fotografiemi a vyplňte záznam o nehodě (modrožlutý standardizovaný formulář).
Poté nám nehodu a vzniklou škodu nahlašte a zašlete fotografie a dokumenty e-mailem na support@123-transporter.cz.
Nejdříve se v případě potřeby obraťte na příslušné záchranné složky, zdokumentujte nehodu fotografiemi a vyplňte záznam o nehodě (modrožlutý standardizovaný formulář).
Poté nám nehodu a vzniklou škodu nahlašte a zašlete fotografie a dokumenty e-mailem na support@123-transporter.cz.
Všechny naše dodávky jsou pojištěné včetně asistenční služby. Tu je možné v případě poruchy kdykoliv kontaktovat na tel. č. +420 466 100 777. Vždy, prosím, uveďte svou poznávací značku.
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici mezi 8:00-20:00 h, takže Vám s asistenční službou rádi poradíme.
U nás platí jednoduchý princip: Dodávku si vyzvednete s plnou nádrží a s plnou nádrží ji také vrátíte. Prosím, dbejte na to, abyste dodávku vrátili včas a před koncem doby pronájmu opět s plnou nádrží na místo vyzvednutí. Pokud dodávka nemá plnou nádrž při vyzvednutí, musíte ji vrátit minimálně se stejnou úrovní paliva, jinak obdržíte pokutu.
Jednosměrný pronájem dodávek není u 123-Transporter možný. Vozidla jsou pronajímána v rámci statického systému sdílení, který funguje kompletně online, proto musí být vždy vrácena na místo, odkud byla vyzvednuta.
Až budete na konci rezervace stát před dodávkou, zamknete ji pomocí aplikace stejným způsobem, jako jste ji odemkli.
Pokud má dodávka běžný fyzický klíč, který jste používali během jízdy, vložíte jej s čipem zpět do držáku v přihrádce. Ujistěte se, že je čip do držáku správně vložen. Poté můžete dodávku zamknout podle pokynů v aplikaci.
Pokud je dodávka bezklíčová, všechny úkony včetně odemykání a zamykání činíte v aplikaci.
Pokud je dodávka bezklíčová, všechny úkony včetně odemykání a zamykání činíte v aplikaci.
Potřebujete zelenou kartu k pojištění a povolení. Obojí obdržíte zcela automaticky e-mailem před zahájením cesty, pokud jste si rezervovali zahraniční cestu. Doklady o vozidle také najdete v naší aplikaci 123-Transporter v části Informace o vozidle.
Pokud přijedete k naší dodávce vlastním autem, můžete obvykle bezplatně zaparkovat svůj vůz na parkovišti dodávky až do návratu. POZOR: Parkujte prosím na parkovišti
pouze na parkovacích místech vyznačených pro 123-Transporter (kde stojí dodávky).
Některá parkoviště mají závory - v takovém případě najdete v naší aplikaci 123-Transporter instrukce, jak postupovat. Obsluha parkoviště je obeznámena, že máte povolen vjezd i výjezd.
Některá parkoviště mají závory - v takovém případě najdete v naší aplikaci 123-Transporter instrukce, jak postupovat. Obsluha parkoviště je obeznámena, že máte povolen vjezd i výjezd.
Technický průkaz a zelenou kartu najdete v naší aplikaci 123-Transporter v části Informace o vozidle.
Máme pro Vás zdarma digitální dálniční známku pro ČR. To znamená, že můžete jednoduše jezdit po dálnicích v ČR.
POZOR: Silniční poplatky vyžadované v zahraničí si musíte zjistit a uhradit sami.
POZOR: Silniční poplatky vyžadované v zahraničí si musíte zjistit a uhradit sami.
Kauce je naší ochranou na krytí větších škod, krádeže nebo nesmluvního použití, a proto je v tomto odvětví běžná. Všechny naše dodávky jsou nové, moderní a stojí kolem 1 mil. Kč.
JEN U NÁS však máte možnost si místo kauce zvolit další dvě alternativy.
Pokud si plánujete pronajmout naši dodávku jen výjimečně, tak se Vám bude hodit služba Bez kauce, která Vás za jednorázový poplatek zbaví povinnosti skládat kauci.
V případě, že uvažujete o častějším pronájmu, doporučujeme zvolit naše členství v 123-Pro, které Vám za měsíční poplatek zajistí dlouhodobou možnost pronajímat si naše dodávky bez skládání kauce.
Jednu z těchto variant si můžete zvolit během procesu rezervace.
JEN U NÁS však máte možnost si místo kauce zvolit další dvě alternativy.
Pokud si plánujete pronajmout naši dodávku jen výjimečně, tak se Vám bude hodit služba Bez kauce, která Vás za jednorázový poplatek zbaví povinnosti skládat kauci.
V případě, že uvažujete o častějším pronájmu, doporučujeme zvolit naše členství v 123-Pro, které Vám za měsíční poplatek zajistí dlouhodobou možnost pronajímat si naše dodávky bez skládání kauce.
Jednu z těchto variant si můžete zvolit během procesu rezervace.
Jsme jediná půjčovna dodávek, která svým zákazníkům nabízí alternativy ke složení kauce.
Naše služba Bez kauce a členství v 123-Pro jsou unikátní služby, které jsme pro Vás vytvořili na základě Vaší zpětné vazby. Díky tomu si můžete zvolit variantu, která Vám vyhovuje a nemusíte skládat kauci.
Pokud se rozhodnete pro službu Bez kauce, přebíráme riziko nezaplacení škod a nákladů, které nejsou kryty. Peníze za tuto službu jsou proto nevratné, i když nezpůsobíte žádnou škodu.
Naše služba Bez kauce a členství v 123-Pro jsou unikátní služby, které jsme pro Vás vytvořili na základě Vaší zpětné vazby. Díky tomu si můžete zvolit variantu, která Vám vyhovuje a nemusíte skládat kauci.
Pokud se rozhodnete pro službu Bez kauce, přebíráme riziko nezaplacení škod a nákladů, které nejsou kryty. Peníze za tuto službu jsou proto nevratné, i když nezpůsobíte žádnou škodu.
Reflexní vesty, lékárnička, výstražný trojúhelník a lano jsou umístěny ve dveřích spolujezdce nebo pod sedadlem spolujezdce.
Pokud je příslušný časový úsek ještě volný, můžete si v aplikaci rezervaci prodloužit. Pokud to není možné, kontaktujte co nejdříve naši infolinku a poraďte se o možnostech řešení, které budou k dispozici.
Ujistěte se, že jste z dodávky odstranili své osobní věci a odpadky.
Doplňte palivo a AdBlue, vraťte dodávku na místo, kde jste ji vyzvedli, a pokud má dodávka fyzický klíč, tak jej s čipem vložte zpět do držáku v přihrádce.
Poté můžete dodávku uzamknout pomocí aplikace.
Jak doplnit AdBlue
Doplňte palivo a AdBlue, vraťte dodávku na místo, kde jste ji vyzvedli, a pokud má dodávka fyzický klíč, tak jej s čipem vložte zpět do držáku v přihrádce.
Poté můžete dodávku uzamknout pomocí aplikace.
Jak doplnit AdBlue

Naši aplikaci můžete používat k odemykání a zamykání dodávky.
Pokud má dodávka klíč, najdete jej v držáku v přihrádce. Pak jej během cesty používáte standardním způsobem, tj. ke startování, odemykání a zamykání dodávky. Na konci jízdy jej nezapomeňte vložit zpět do držáku.
Pokud používá dodávka bezklíčový systém, nastartujete ji pomocí tlačítka, které se zpravidla nachází po pravé straně pod volantem. Odemykání a zamykání pak provádíte vždy pomocí aplikace.
Pokud má dodávka klíč, najdete jej v držáku v přihrádce. Pak jej během cesty používáte standardním způsobem, tj. ke startování, odemykání a zamykání dodávky. Na konci jízdy jej nezapomeňte vložit zpět do držáku.
Pokud používá dodávka bezklíčový systém, nastartujete ji pomocí tlačítka, které se zpravidla nachází po pravé straně pod volantem. Odemykání a zamykání pak provádíte vždy pomocí aplikace.
Pro dalšího zákazníka i pro nás to znamená značné náklady. Zákazník čeká, my musíme hledat adekvátní náhradu ve vozovém parku pro dané časové období (pokud je to vůbec možné), zákazník musí dojet na lokalitu náhradní dodávky, následné rezervace se odkládají atd.
Abychom tyto náklady do jisté míry snížili, účtujeme Vám den navíc a smluvní pokutu v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
Takže raději přijďte včas, anebo si rezervaci včas prodlužte v aplikaci :-)
Abychom tyto náklady do jisté míry snížili, účtujeme Vám den navíc a smluvní pokutu v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
Takže raději přijďte včas, anebo si rezervaci včas prodlužte v aplikaci :-)
Platbu za naše služby můžete provést pomocí několika nejběžnějších platebních metod. Příslušné možnosti Vám zobrazí náš systém během procesu rezervace.
Nemusíte se ničeho bát. Naše aplikace Vás krok po kroku provede zahájením i ukončením rezervace.
A pokud si i tak náhodou nebudete vědět rady, jsme tu pro Vás každý den od 8 do 20 h včetně víkendů a svátků.
A pokud si i tak náhodou nebudete vědět rady, jsme tu pro Vás každý den od 8 do 20 h včetně víkendů a svátků.
Většina našich dodávek má tažné zařízení pro přívěs. Tuto informaci včetně maximálního zatížení najdete v detailech o vozidle při výběru konkrétní dodávky. POZOR: Musíte mít platné řidičské oprávnění odpovídající přívěsu, který chcete použít!
Ano, s našimi dodávkami můžete cestovat téměř po celé Evropě. A navíc s neomezenými kilometry.
Během procesu rezervace si můžete zvolit příslušnou zahraniční zónu. Mimo tyto zóny není povoleno s dodávkou cestovat.
Během procesu rezervace si můžete zvolit příslušnou zahraniční zónu. Mimo tyto zóny není povoleno s dodávkou cestovat.
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Samozřejmě nám můžete také každý den včetně víkendů a svátků od 8 do 21h zavolat: +420 800 999 123
(Rezervační linka 0,00 Kč za minutu)
(Ceny za volání z mobilních sítí se mohou lišit)